neljapäev, 28. detsember 2006

Tegus tegevusetus

Kui peaks kokku võtma jõuluaja saavutused, siis oleks õige öelda, et mitte miskit ei teinud... Samas käib see ainult tööasjade kohta. Tõesti - ei ühtki kontrolltööd, ei ühtki mälumänguküsimust, ei ühtki muud projekti. Ainult niisama olemine.
Raske oli, aga hakkama sain... Teisalt sai loetud erinevaid raamatuid-ajalehti-ajakirju (nende virnad on kasvamas ajapuudusel hiiglaslikeks), teleka ees lebotatud (milleks ma muidu neid kalleid DVD-sid ostan, kui ma neid isegi ei vaata?).Sellise mittemillegitegemise eest peaks tööhulludele miski ordeni andma. Tõeline kangelastegu!

Ainus tõsist füüsilist ja vaimset pingutust eeldav tegevus oli üleeile vanematekodus käies kohaliku kalmistu külastamine. Liiga palju on häid sõpru-semusid, kellega ainult seal on võimalik kohtuda. Peamine, et meil elavatel, jätkuks aega ja tahtmist hetkeks peatuda ning mälestada neid toredaid inimesi.

Päeva üllatus: rääkides mõni nädal tagasi hea virtuaalsõbra M-ga juttu, käis ta välja idee, et teeb aastast videokokkuvõtte. Päris nutikas, kuid kindlasti liiga keeruline ja mahukas selleks, et see ideekene teoks saaks. Niimoodi ma mõtlesin, kui ta sellest mulle jutustas. Nojah.. Eile ma nägin seda kokkuvõtet. Siiras, sõnaosav, südamlik. Tore, et keegi oma sõprade kohta julgeb öelda nõnda palju häid sõnu. Haruldane nähe meie karmil ja kinnise loomuga isamaal. Sain minagi oma jao kätte! See oli küll üllatav (lausa niimoodi, et ei osanud esialgu seda Tiitu, keda seal hea sõnaga meeles peeti, üldse iseendaga seostada!). Tore. kui ma nii positiivselt mõnele inimesele mõjun. Püüan tuleval aastal veel paremini.

Kommentaare ei ole: