teisipäev, 16. oktoober 2007

Shopping&Shopping

Eelmisel nädalal oli siis sügisese ostuhulluse kulminatsioon. Igas poes, kus käisin, olid hullud päevad või laadapäevad või mis iganes. Samal ajal oli koolis teemaks 1930. aastate alguse suur majanduskriis ja seetõttu oli võimalus mõelda kõige selle peale. Paralleele on päris palju, sest inimestele on ometigi raha tekkinud ning seega saavad endale palju lubada. Samas ei oska ma öelda, kas see tarbimine on võrreldes toonaste aegadega arutu või mitte. Eks igaüks ise teab. Muidugi kauba pärast kisklemine ja purelemine on ka tobedus kuubis.
Mina olen seadnud mõttetu šoppamise tipuks aastaid tagasi ühest päevalehest loetud tibilaadse naisolevuse arvamuse, kes ütles, et seda ostsin ja teist ostsin ja lõpuks ostsin ka kala. Kala ta küll ei söö, aga kuna oli nii odav, siis ostis ikkagi.
Aga kas mina ostaks valimatult? Mulle meeldib ostelda, ei salga üldse. Aga ma ostlen nagu mees ikka - siuhti poodi, kõik vajalikud asjad korvi või näpu otsa, tasun nende eest ja siuhti välja tagasi. Sihuke vaatamine, proovimine, passitamine jne. mulle meeltmööda ei ole.
Osturalli sai seetõttu minu jaoks läbi 15 minutiga. Ostsin oma soovitud DVD-d, pesud, sokid jms ära ja leekisin minema. Ainuke tõsiselt mõttetu peatus oli lõhnaosakonnas. Viimasel ajal on mul tõeline parfüümihullus peal. Kohe pean endale lõhnu ostma. Seekord läks siis loosi Lacoste´i Red. No oli lihtsalt soodne... Ja lõhnab ka hästi. Ja nagu sellest veel vähe, ostsin ka sama sarja deosticki.
Ilmselt pean hakkama poes käima miski valvuriga, kes mul lõhnaosakonda siseneda ei lase. Vaatasin täna hommikul oma lõhnariiulit ja lugesin kokku 10 erinevat nimetust. See ei ole ju enam normaalne... Päästke mind mu hullusest :).
Samas pean ütlema, et mõttetult kaupa koju ei kuhja. Kõik, mille ostan, läheb kasutusse ka. Ei mingit odava kala sündroomi.
Uute rallideni!

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

Paljude lõhnade omamine ja nende ostmine on tugevasti seotud emotsioonidega.Ehk oilete liiga emotsionaalne?Olenevalt tujust ,saab valida sobiva lõhna,mis selle tujuga kõige ideaalsemalt kokku sobib?Siis võivad teisedki juba kaugelt ette aimata (haista) mis meeleolus parasjagu olete.