pühapäev, 30. detsember 2007

Nõutus keset kaubaküllust

Eile astusin suure sammu nii enda kui ka inimkonna jaoks ja vormistasin lõpuks ometi partnerkaardi. Olin lihtsalt väsinud, et müüjad minu käest kogu aeg seda küsivad ja mina pean neile andma eitava vastuse.
Kaardi vormistamine käis imelihtsalt ja -kiiresti. Justnagu oleks see kogu aeg mind oodanud. Kaart käes, tuiskasin poodi kohe suurt soodusvõimalust kasutama, kuid... Pärast 10 minutit olin tülpinud ja endiselt tühjade pihkudega. No kohe midagi ei mõistnud osta. Ja kui kord juba siiber saab, siis tuleb lahkuda. Nii juhtunudki.
Aga kindlasti on sellest kaardist kasu kunagi tulevikus.
Siiani olen vägagi valinud poode, mille püsikliendiks hakata ning pole siiani pettuma pidanud. Kuigi mis püsiklient mina. Ostan suhteliselt harva ja väikestes kogustes. Minu juhitavas maailmas oleks šoppingul tunduvalt väiksem roll, kui praeguses maailmas. Aga see on juba teine teema.

Kommentaare ei ole: