laupäev, 8. detsember 2007

Kes ütles, et kõik läheb ainult kallimaks?

Ütles, kes ütles... Igatahes meelevaldne tõlgendus. Ma sain paar päeva tagasi kinnituse, et mõned asjad on ikka odavamaks läinud. Mõni aeg tagasi leidsin, et DVD-kirjutaja ost on vältimatu ja suhteliselt edasilükkamatu. Olin küll ostmist edasi lükanud, aga mingil hetkel tekkis just paras ajaauk, mida sai kasutada arvutipoe väisamiseks. Helistasin siis sõbrale, kes ühes vastavas firmas ametis ja küsisin nõu. Ta oli täitsa kohal ja soovitas mul läbi astuda. Leidsimegi lõpuks sobiva kirjutaja ning makstes selgus, et tahetakse kõigest 450 raha. Olin üllatunud. Mõni aasta varem olin lasknud teisel itimehest sõbral endale arvutisse paigaldada CD-kirjutaja ja see maksis minu mäletamist mööda üle 1000. Hämmastav...
Ma kusjuures olingi arvestanud samas hinnaklassis väljaminekuga. Nüüd on aga ülejäänud raha jällegi võimalus kuhugi mujale ära kulutada. Näiteks lähedastele jõulukinkide tegemiseks. Või siis panna see kõrvale uue itialase ostu tegemiseks. Kõne alla tuleks väline kõvaketas. 500 GB-le saab panna kogu oma arvuti kõvaketta sisu ja jääks veel ülegi.
Hmmm... Kuna meeleolud on tänagi üsna morbiised, siis tuli pähe huvitav seos. Ilmselt juba lähimas tulevikus hakatakse meie hulgast lahkunud inimeste kohta nentima stiilis: "Temast jäi maha 320 GB erinevat infot". Mnjah... Elu, mis mahub arvuti kõvakettale. Parata pole midagi, elu ongi ju 21. sajandil selline.

Kommentaare ei ole: