laupäev, 17. november 2007

Bränditruu inimeseloom

Ei. Ma ei hakka kirjutama sellest, et mulle maitseb brändi. Ei maitse. Kui juba üldse midagi juua, siis mõnda peent ja ülihead konjakit.
Kirjutan hoopis kaubamärkidest ja nende eelistamisest. Käisin just koridoris pirni vahetamas ja avastasin, et pirn, mille ma soklisse keerasin, on Philipsi oma. Siis jäingi mõtlema, et olen vist täielik selle firma fanaatik. Veider isegi... Aga tõesti, viimasel paaril aastal on tehnikapoes enamvähem kõik ostud tüürinud välja selle kaubamärgi eelistamiseni. Eelmine nädal käisin elektrikaupade poes taskulampi ostmas ja seegi on samalt firmalt. Eelmisel kuul ostsin uued kõrvaklapid - sama lugu. Digipleieri kõrvaklapid ostsin ka Philipsi omad. Digipleier ise kannab ka sama kaubamärki. Jne.
Kindel kvaliteet ja usaldusväärsus sunnivad eelistama. Pole kunagi ostuga alt läinud. Järelikult võib üha uusi tooteid osta. Ma küll ei usu, et teised ja sama kõlava nimega firmad kehvemat toodangut välja laseks, aga minu eelistus on ilmselt juba alateadlik. Meeldib ja kogu lugu. Ja poes on valikuid kerge teha, sest vaatad ainult ühe firma toodangut.
Eelnev kõlas nagu reklaamtekst, aga antud juhul on tegemist promoga kodanikualgatuse korras. Suurkontsern mind mõjutanud pole ja kui püüakski, jääks nad lojaalsest fännist lihtsalt ilma.

Kommentaare ei ole: