laupäev, 5. jaanuar 2008

Täislastud voodite maania

Üleeile kuulasin aegajalt poole kõrvaga R2 Aastahiti saadet. Minu eesmärgiks on selle abil teada saada, kui vanaks (või nooreks) ma olen jäänud. Kogu saadet ma ei kuulanud ja eile vaatasin R2 kodukalt tulemused üle. Lugesin kokku lood, mida ma kordagi varem kuulnud ei ole ja sain tulemuseks ümmargused 30. Natuke rohkem oli siinkohal kuulmata välismaiseid lugusid. 80-st 50... Pole paha tulemus. Vanaduse-nooruse skaalal jään ikka vast sinna nooremate poolele veel.
Ennekuulmatute lugude hulgas oli muidugi palju selliseid lugusid, mis kuuluvad kategooriasse "ei ole kuulnud ja ei tahagi kuulda". Seda kinnitasid mõned raadiost kuuldud näiteid.
Nii ei olnud ma kuulnud väljamaa lugude number ühte Timbalandi (ja fjuutsering kesiganes) lugu, mis iganes selle nimi ka oli. Kuna ma pole absoluutselt mingi aarandbii fänn, siis jooksis see lugu mul kõrvadest kenasti mööda. Väljamaa tabeli ainuke üllatus ol see, et avastasin 8. kohalt (!!!!!!) Foo Fightersi looga "The Pretender". Mida hekki? Ühelt poolt norm, et ikkagi üks (nüüd rohkem küll endistest) lemmikutest kõrgelt tunnustatud, ent sel bändil on hulgim häid lugusid ka eelnevatest aegadest. Ja miks nüüd just see lugu nii kõrgele jõudis, aru ma ei saa...
Noh, aga seda pissivad poisid Pärnust Eesti arvestuses pika puuga teistele ära teevad, nüüd küll üllatuseks pidada ei saa. Ma jätsin selle bändi endale meelde eelmisel kevadel, kui nad miski noorte bändide konkursi kinni panid. Sügisel mõtlesin ma neid küsida mälumängus. Küsisingi, aga vahepealse paari nädala jooksul küsimuse valmimisest kuni selle ettekandmiseni, jõudsid nad kuulsaks saada. Seetõttu polnud küsimus enamikule võistkondadele raske katsumus.
Aga kas nad kuulata ka kannatavad? No ütlen, et kõrvu ei kriibi. Aga fänniks ka ei hakka. Ilmselgelt liiga ühehitiime. Ja hea rockbändi meeldivuse eeldus number 1 on, et nad peavad olema tõsiseltvõetavad. Need poisid on aga noored ja rohelised... Aga võibolla ei võtagu praegused külmad neid ä ning siis võib neist isegi asja saada.
Igastahes oli sellele üritusele kulutatud aeg päris hariv ning ka järgmise aasta algul leian vähemalt paar tunnikest edetabelisaate jälgimiseks. Vähemalt lõbus! Erinevalt euroviisust, mis minu poolest võib kerida teadagi kuhu.

2 kommentaari:

Kadii ütles ...

Aga tegu on ju aastahittide valimisega ja Foo'l on see aasta ainult kaks singlit välja tulnud. Pealegi ruulib Pretender rämedalt igasuguseid muid edetabeleid ka ja Long Road To Ruin on lihtsalt liiga uus veel.

Kadi

busykiskja ütles ...

Sellega olen ma täiesti nõus, et eelmise aasta lugudest oli The Pretender ainuõige asi, aga ma imestan pigem, et miks omal ajal ei jõudnud tabelisse minu arvates FF-i läbi aegade parim lugu Everlong. Või paar aastat tagasi The Last Song? Või mis iganes muu lugu... Aga FF - rokkige täiega edasi! Eestlaste muusikamaitse vajab veel parandamist!