laupäev, 8. detsember 2007

Elektrooniku seiklused

Kuskilt lapsepõlvest tuleb meelde sellise pealkirjaga venelaste poolt tehtud film. Lastele suunatud seiklus. Minagi olin selle fänn. Oli miski tavaline koolipoiss, kellele tekitati robotist teisik. Ja loomulikult olid pahad tegelased ka ja siis oli palju sekeldusi. Aga end oli ikkagi happy. Ei tea, kas seda filmi tänapäeval ka kuskilt kätte saab? Värskendaks mälu...
Aga mitte sellest ma ei taht' rääkida. Hoopis sellest, et tuli siis see DVD-kirjutaja ka ära paigaldada. Kahtlesin endas tõsiselt. Kujutasin seda vahetust ette hirmus keerulise ja arusaamatu tegevusena, millega ainult kõige pühendunumad profid hakkama saavad. Aga kuna sõber oli mind rahustanud, siis võtsin töö ikkagi omal käel ette.
Kõige raskemaks kujunes arvuti sisemuse puhastamine sinna sattunud tolmust. Kirjutaja paigaldamine ise oli väga lihtne töö. Sellega saavad vist isegi lasteaialapsed hakkama. Minust rääkimata. Nüüd tunnen end nii kindlalt, et võiksin samasuguseid asju ka tesitele teha. Ma olen hea ja osav. Ja palju raha ka ei küsiks. Ainult natuke. Ja tuttavatele teeks üldse tasuta. :)
Igatahes sain arvuti poole tunniga korda ja nüüd on hoopis laiemad võimalused. Progress missugune.

4 kommentaari:

Silja ütles ...

Siukse pealkirjaga film on täitsa müügil, sest mina hiljaaeg ostsin lausa selle :)

busykiskja ütles ...

Kui ma sulle piisavalt innukalt silma vaatan, kas ma siis saan äkki su käest seda filmi laenutada :) ?

Silja ütles ...

Heh :)

busykiskja ütles ...

Heureka! Saingi! Varsti võtan kavva!