laupäev, 14. juuli 2007

Kylalislahkuse kyllus

Meie eest hoolitsetakse vaga hasti. Eilne paev kulus vaatamisvaarsustega tutvumisele, soomisele ning shoppamisele. Vaatamisevaarsused on vaadatavad. K6ik on nii teistmoodi, et lihtsalt vaatad ja vaatad. Loodus, hooned ja inimesed. Inimesed on siin vaga lahked. Muidugi v6ib selle taga hoomata teatavat pealiskaudsust, ent vahemalt on nad siirad ja s6bralikud. Kui istusime oma maja ees, lehvitasid paljud moodujad meile. Varem ma neid kyll tundnud ei ole.
Soomine on muidugi ka v6imete piiril. Muudkui soodetakse ja soodetakse. Hommikuks omlett ameerika moodi, l6unaks suur hamburger piisonilihaga (tervitused 10 D!), 6htuks pardiliha (viimane oli kusjuures odavam kui samalaadne roog Tartus Pange restos). Ja selline asi ainult jatkub. Varsti on jalle hommikusoogile minek.
Shoppamisest eile valja midagi ei tulnud. Kaisime linnalahedases mallis, kus kaupa oli ylisuurtes kogustes, ent endal puudusid ideed, mida yldse tahta. Tossud, teksad jms. olid vaga odavad ja kindlasti ma m6tlen millegi soetamisele.
Kohalik elurytm hakkab ysna kenasti kylge ja tana hommikul on juba kohaliku inimese tunne. Justnagu elaks siin pikemat aega.
Nojah - v6ibolla olen ma rumal, aga mulle meeldib siin. Tana alustame ka ametliku osaga! Eks siis kirjutan, kuidas meie ameeriklastest kolleegidega laks.

Kommentaare ei ole: