laupäev, 2. veebruar 2008

Sound-check

Mulle meeldib vaadata, kuidas esinejad valmistuvad oma etteasteks. Laulavad häält lahti, häälestavad pille jne. Mõnede jaoks on see kindlasti tüütu ja tähendab ainult parasjagu ootamist, ent minul on küll äärmiselt põnev.
Eelmisel laupäeval olin Tallinnas ning pärast läbiviidud üritust läksime seltskonnaga Von Krahli aftekale (minul pole paraku sellest midagi huivtavat rääkida, sest sain olla seal vähem kui tunnikese) ning seal käis ettevalmistus õhtuseks kontserdiks. Parasjagu tegi harjutusi ansambel Pia Fraus. Suurem osa lauas räägitust läks mul kõrvust mööda, sest kogu tähelepanu pälvis esineja. Ma polnud nende loominguga lähemalt kursis ning olin pidanud neid kogu aeg kellekski teiseks. Aga selguse, et ei ole kisakõride punk, vaid hoopis miski lahedam.
Ja jäidki need helid mulle pähe kummitama, nüüd olen neid vaadanud YouTube'ist ning paar päeva tagasi andsin kiusatusele järele ning ostsin kaks plaati nende loominguga ning lõppkokkuvõttes pean ütlema sedasama, mida poetas aftekal minu kõrval istunud pungilegend Villu, et nad teevad ikka kuradi head muusikat (kuigi temal pole olnud julgust seda neile tunnistada).

Kommentaare ei ole: