kolmapäev, 17. oktoober 2007

Bürokraadid küll, aga ikkagi inimesed

Paar päeva tagasi saabus mulle postiga kiri Hansapangast, kus jällegi midagist reklaamiti. Sageli läheb selline kiri ilma pikema süvenemiseta vanapaberiks, aga seekord paelus pilku asjaolu, et mulle soovitati soojalt liitumist pensioni teise sambaga jne. Imelik oli kogu asja juures fakt, et mul teise sambaga juba aastaid tagasi liitutud ja lisaks veel kolmaski sammas olemas. Rahad tiirlevad pikemat aega hiigelpanga kõhus. Reaktsioon oli nagu ikka sellisel puhul - mida kuradit? Kohe meenus juhtum, kuidas üks pank reklaamis aastaid surnud noormehele oma fonde. Ohjah...
Täna aga saabus uus kiri Hansalt ja kuigi tahtsin kirja pahaselt (kaua võib inimest lollide reklaamidega narrida!) küttealustuseks ära kasutada, avasin selle ja sain üllatuse osaliseks. Kirja kaunistas kõigepealt suur kiri "Hansapank ei tee kunagi viku." (Just nimelt nii!). Ja ülejäänud tekstis raputas suurkontsern minusuguse väikese könni ees tuhka pähe ja lubas, et sellised vead kunagi enam ei kordu. Lisaks veel natuke mett moka peale sellega, et kinnitati, et mu raha kasvab nende pangas endiselt mühinal.
No mis ma oskan kosta. Positiivne! Järelikult on mul kui Hansapanga pikaajalisel kliendil nüüd jällegi selgem, et miks mulle see pank täitsa meeldib. Võiks ju otsida pisema ja hubasema, aga siiani on kogemused vägagi head ja sellegi kogemuse võib ilusate hulka lugeda. Jõudu tööle, rahatuusad!

Ja just nagu kokku oleks lepitud, saabus täna teinegi kiri. Sedakorda ühelt teiselt pangalt. Ja ilmselt mingi suure sooduspakkumisega. Ilmselt sellepärast, et see kiri ei ole mulle, vaid minu korteri eelmisele elanikule, kes aga siin juba üle viie aasta enam ei ela. Ja kus ta elada võiks, ma tõesti ei tea. Ma võtsin paar aastat tagasi kätte ja helistasin sinna panka, et ärge saatke kirju enam siia. Lubati pühalikult. Tulemus, nagu veenduda võib, on ümmargune null! Ootan põnevusega uusi kirju!

Kommentaare ei ole: