teisipäev, 19. detsember 2006

Lõpuspurt

Lõpusirge on avanenud. Tõotatud finiš on peaaegu käeulatuses. Enne tuleb ära hinnata veel hunnik töid ning päevikutesse kanda veel suurem ports. Väsitav? Eh.... Kõik, mis ei tapa, teeb tugevamaks. Elan sellegi üle. Vähemalt on vaatajate soovil natukeseks ajaks lumi maas. Hoopis valgem. Kuigi külmem.
Päeva teema: rate.ee. Mõned minu armsad õpilased on mind suureks ratepervoks kuulutanud. Milline suur au minule! Arvestades veel asjaolu, et vähemalt oma mäletamist olen seesinatsele leheküljele sattunud nii umbes 6-7 korral (mitte päevas, vaid ikka terve selle lehe eksistentsi vältel) ja ainult siis, kui keegi mingi konkreetse lingi on andnud. Eelmine nädal said purustatud muidugi kõik rekordid
- sattusin sinna lausa 2 korral. Esimese korraga vaatasin kõik pildid üle (tervelt 2 tükki oli konkreetsel inimesel) ja lugesin nende juurde lisatud kommentaare (nummi-nammi, ninnu-nännu jne. Boring!) ning siis avastasin miski feimi. Paar päeva hiljem oli K käest võimalus küsida, mida see endast kujutab. Tal oli muidugi kohe link võtta ja sain hulga targemaks ( aga mida sellise tarkusega peale hakata?). Eks sai ka tema pilte vaadatud (täitsa kenad ja 5 pilti polegi ju nii vähe...). A üldiselt on mul kuri kahtlus, et keegi (miski salajane fännklubi? vihavaenlane?) on mind ratesse oma elu elama pannud ja ju see siis käib ka noorte tüdrukute pilte kaemas-kommenteerimas ning muidki jõledusi tegemas :P. Muud seletust ei oska ma küll oma sellisele ootamatule põhirollile anda. Inimesed, olge valvsad!!!! Big brother is watching you!

4 kommentaari:

busykiskja ütles ...

Pole midagi hullemat, kui solvunud õpetaja :P. Kättemaks saab hirmus olema :).
Tegelikult on kõik minu blogi postitused vähem või rohkem liialdustega vürtsitatud. Ärge võtke neid seetõttu päris sõna-sõnalt.
Mina tunnen end praegu hästi. Ainuke asi, mis mind mõtlema paneb on see, et kuidas küll ladina keele sententsitest jutustav tund võib välja jõuda selliste teemadeni. Aga üks minu tore kolleeg on selle peale targalt öelnud - "loose lips sink ships". Tabav, kas pole? Täpselt minu kohta!

Silja ütles ...

Jaa-jaa-jaaa....

Silja ütles ...

Jaa-jaa-jaaa....

Silja ütles ...

Nüüd läks pahasti - lausa kaks korda...