reede, 27. juuni 2008

Võdistamise võlud

Tere taas üle pika aja. Elu on kiire, kuigi puhkus möllab juba mitu päeva. Aga unustanud ma seda kohta siin ei ole ning kirjan ikka ja jälle uusi postitusi (võimalusel :) ). Muidugi tuleb paljude puhul ajas tublisti tagasi minna, ent mis parata. Öeldakse, et niimoodi tulevadki õiged mälestused meelde.
Mai lõpus sattusin vaatama kõhutantsu. Sansaara stuudio tegi Sadamateatris etenduse, kus sai võdistamist vaadata. Tegemist oli küll algajate või natuke edasijõudnutega, aga kuna mina olen ka algaja vaataja, siis polnud minu jaoks suurt vahet. Tähtis oli see, et heal sõbral Inxil kõik hästi välja tuleks.
Põhiline, mida näha sai, oli muidugi klassikaline kõhutants, ent sekka oli ka tribalit, india ja kariibi tantsu jpm. Minu üllatuseks polnudki tegemist miski igava etendusega, vaid enamik ajast oli üsna põnev.
Inxi üle oli hea meel, sest mu meelest sai ta oma võdistamised tehtud ülimalt eeskujulikult. Üldmulje kogu esinemisest oli samuti positiivne. Ainult kaks tähelepanekut.
Esiteks - esinejate seas oli liiga vähe tõsiselt säravaid tantsijaid. Isegi kui keha oli ilus ja võdin korralik, kippus nägu olema peas üsna tuim või lausa kuri. Eks ilmselt sellest, et paljudel oli kõvasti tegemist sellega, et oma liigutused ilusasti ära teha. Ja seetõttu ei jäänudki säramiseks aega.
Teiseks - ideaalse kõhutantsija keha peab olema kenasti trimmis. Ei kondibuketi ega paksukese puhul ei paista võdistamine välja. Kellelgi ei tohiks olla kõhutantsuga tegelemine sellepärast veel keelatud, ent vaataja jaoks on huvitavad eelkõige ideaalilähedased esinejad.
Eks panen pildi ka illustreerimiseks. Esiplaanil Inga-beib säramas :-).

3 kommentaari:

Unknown ütles ...

Olen Mavis Calos, esindaja Aiicco kindlustus plc, anname välja laenu individuaalsed erinevused usalduse ja au. anname laenu intressimääraga 2%. kui olete huvitatud võtke meiega ühendust selle ettevõtte e-post: (maviscalos_laen_laenamine@outlook.com) nüüd jätkata oma laenu üleminekudokumendi ok. kui teil on vaja laenu, et luua ettevõtte või kooli te olete väga teretulnud Aiicco kindlustus plc. Võite meiega ühendust võtta ka selle e-post: (amaah.credit.offer@gmail.com). saame üle kanda summa, mida taotletakse enne nädalas.

Unknown ütles ...

Olen Deivi Rakvere linnast, ma pühendan oma aega siin, kuna lubasin ma proua Elizabetti, kes juhtub olema Elizabetti laenupakkuja veebilaenuandja ja ma palvetan ALLAHi eest, et ta näeks minu postitust üheks sellest päevast .

 Mõned kuud tagasi nägin ma nimega Arnah naist avaldatud kommentaari ja selle, kuidas ta on pettunud, küsides temalt, kuidas dr James Mowat küsis veebipõhist laenu, enne kui ALLAH suunatas teda Elizabetti ja Elizabethi kätt lahkuma ilma stressita 20 000 eurot. palun ärge pöörduge Dr James Mowat'i poole e-posti teel: jamesmowatloanfirm@gmail.com, et vältida kelmuse ohvriks langemist.

Otsustasin pöörduda Arnahiga, et kinnitada, kas see on tõsi ja palun suunake mind, kuidas saada proua Elizabetti laenu, ta ütles mulle, et võtke ühendust proua Elizabetti, ning nõudisin, et ta peaks palun öelge mulle protsessi ja kriteeriumid, mida ta ütles, et see on proua Elizabetti laenude taotlemiseks väga lihtne, pean vaid temaga ühendust võtma, täitma taotlusvormi saatma tagasi, saatma minu isikutunnistuse skannitud koopia, seejärel registreeruma ettevõttes, mille järel ma saan oma laenu . siis ma küsisin, kas see on, kuidas sa oma laenu said? Ta vastas, et see oli kõik, mida ta tegi, see oli väga üllatav.

 Ma võttis ühendust Elizabettiga ja ma järgisin hoolikalt juhiseid õnneks, et ma täitsin oma nõudeid ja minu laen kiideti edukalt heaks, kuid enne laenu viimist minu kontole paluti mul lubada jagada proua Elizabetti hea uudiseid ja see on miks te täna seda postitust näete. minu suurimat üllatust sain 20 000 euro suuruse hoiatuse. Nii et ma soovitan igaüks, kes otsib usaldusväärset allikat, et saada laenu, et pöörduda pr Elizabetti e-posti teel: elizabethchristopherloan@gmail.com turvalise laenu saamiseks võite minuga minu e-kirjaga ühendust võtta : devinairf128@gmail.com või võite ka Arnahiga ühendust võtta aadressil arnahnana01@gmail.com. Ma arvan, et üks hea käik väärib teist.

Mohammad Ismali ütles ...

kesaksian nyata dan kabar baik !!!

Nama saya mohammad, saya baru saja menerima pinjaman saya dan telah dipindahkan ke rekening bank saya, beberapa hari yang lalu saya melamar ke Perusahaan Pinjaman Dangote melalui Lady Jane (Ladyjanealice@gmail.com), saya bertanya kepada Lady jane tentang persyaratan Dangote Loan Perusahaan dan wanita jane mengatakan kepada saya bahwa jika saya memiliki semua persyarataan bahwa pinjaman saya akan ditransfer kepada saya tanpa penundaan

Dan percayalah sekarang karena pinjaman rp11milyar saya dengan tingkat bunga 2% untuk bisnis Tambang Batubara saya baru saja disetujui dan dipindahkan ke akun saya, ini adalah mimpi yang akan datang, saya berjanji kepada Lady jane bahwa saya akan mengatakan kepada dunia apakah ini benar? dan saya akan memberitahu dunia sekarang karena ini benar

Anda tidak perlu membayar biayaa pendaftaran, biaya lisensi, mematuhi Perusahaan Pinjaman Dangote dan Anda akan mendapatkan pinjaman Anda

untuk lebih jelasnya hubungi saya via email: mahammadismali234@gmail.com
dan hubungi Dangote Loan Company untuk pinjaman Anda sekarang melalui email Dangotegrouploandepartment@gmail.com